welk (op) scheerapparaatje hebben jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Perla

welk (op) scheerapparaatje hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 09:08

heej ik vroeg me af welk opscheer apparaatjes jullie hebben (dus niet die grote maar alleen voor benen en hoofd )

want ik leen nu telkens een apparaadje en ik zit er sterk aan te denken een aan te schaffen maar ik wil wel een goede, en het liefst niet al te duur.

met of zonder snoer alles is welkom

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:14

Ik heb voor 30 euro een philips tondeuze gekocht voor mensen.
Werkt voor de sokken van mijn tinker goed (moest eraf wegens nare mokplekken) Bij de onze zit er een snoertje aan..

JKiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:04

Voor mijn verzorgpaardje hadden we een tondeuse van de hema, was ongeveer 15 euro en die gebruikten we altijd om de manen op te scheren en de sokken weg te scheren tegen hevige mok. Die werkte perfect, terwijl het 'professionele' scheerapparaat van de DA niet door zijn sokken heen kwam.

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:24

Ik heb een Moser Arco, met twee verwisselbare accu's. Ik vind het een fijn aparaat. Na ongeveer 200x scheren (baard, oren, benen, staart en 3e oor) moet je wel de mesjes opnieuw laten slijpen of nieuwe kopen. Nieuw setje mesjes kost ong. 60 euro.