Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjonniej schreef:Gewoon iedere dag.
Als ze gelopen hebben, slang erover, zweetmes erover, liniment erop. In de winter een zweetdekentje erop.

zitake schreef:ik spuit in de zomer altijd af en als het warm is helemaal zelfs. vinden ze heerlijk, de meeste toch, en het zweet en tof is weg. In de winter moet je het niet doen natuurlijk maar in de zomer kan het geen kwaad.
Sjonniej schreef:zitake schreef:ik spuit in de zomer altijd af en als het warm is helemaal zelfs. vinden ze heerlijk, de meeste toch, en het zweet en tof is weg. In de winter moet je het niet doen natuurlijk maar in de zomer kan het geen kwaad.
Waarom niet in de winter??
Dekentje erop, lekker op stal, alleen maar goed voor zijn huid ipv. al dat zweet en vuil erop laten zitten.
Sjonniej schreef:zitake schreef:ik spuit in de zomer altijd af en als het warm is helemaal zelfs. vinden ze heerlijk, de meeste toch, en het zweet en tof is weg. In de winter moet je het niet doen natuurlijk maar in de zomer kan het geen kwaad.
Waarom niet in de winter??
Dekentje erop, lekker op stal, alleen maar goed voor zijn huid ipv. al dat zweet en vuil erop laten zitten.