Zou het werken? (Black-as-knight)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabien

Zou het werken? (Black-as-knight)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:11

In Bit zag ik een groote advertentie over een kruiden-middel dat de vacht een mooiere kleur zou geven. Ze hebben verschillende middelen voor verschillende kleuren. Black-as-knight is vogens mij al een tijdje op de markt maar ze hebben nu ook Gold-as-sun, With-as-snow en Silver horse supplement.

Wat vinden julie ervan, zouden julie het gebruiken?

Is er iemand die een van deze producten gebruikt? En werkt het?

Link naar site: http://www.chevalinternational.com/page2.html

Zilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:13

Ik zou het nooit gebruiken, vind het ook best wel prijzig

Maar ik denk wel dat het zou moeten werken, want het is al best wel lang op de markt.

Ik zou eerder kiezen voor een schampoo ter ondersteuning van de kleur, dat is in mijn ogen 'veiliger'

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:13

Ik heb er nog nooit iets positiefs over gehoord.
Spul is hartstikke duur.
Ik gebruik het niet en zal dat in de toekomst ook niet doen ook. Zolang de vacht maar gezond glanst ben ik tevreden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:15

werkt absoluut niet

Ik heb het mijn zwarte paard altijd gegeven, in de zomer leek hij meer op een vos dan een zwarte

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:36

Haha, oke dat is dus duidelijk! Ik zou het zelf ook niet snel gebruiken, is ook niet nodig want mijn palominotje heeft al een pracht kleurtje!

Toch vraag ik me nog af er mensen zijn die er wel positieve ervaringen mee hebben. Zoals Zilly zegt het is al best lang op de markt dus er zullen vast mensen zijn die het gebruiken.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:39

Ik heb in de winkel eens gevraagd naar Black as Night. Ze hadden het niet meer in het assortiment, want het haalde toch niets uit. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:51

nee lijkt me ook vrij zinloos zowiets

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:58

Nou Marije, wat dacht je van een fries? En nu ook met de verkoop van Tycho (zwart paard), dan is het toch het mooiste als ze echt diep zwart zijn (valt niet mee in de zomer).

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:11

Vonnie84 schreef:
Nou Marije, wat dacht je van een fries? En nu ook met de verkoop van Tycho (zwart paard), dan is het toch het mooiste als ze echt diep zwart zijn (valt niet mee in de zomer).

Ook Friezen worden er niet zwarter van
Als je ze echt diep zwart wilt houden moet je ze binnen houden als de zon schijnt of met deken geheel bedekken. Er zijn ook genoeg zwarte paarden die helemaal niet verkleuren in de zomer.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:48

Ja, dat snap ik. Maar uit Marije's post begreep ik dat zij het nut er niet zo van in zag om een paard zwart te houden.

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:31

Vonnie84 schreef:
Ja, dat snap ik. Maar uit Marije's post begreep ik dat zij het nut er niet zo van in zag om een paard zwart te houden.

zo bedoelde ik het niet.....je paard word lichter van de zon dus waarom zou een of ander goedje wat je ze dan geeft helpen?als je wil dat je paard zwart blijft moet je hem of binnen laten of helemaal inpakken ook vrij zielig vind ik