) Maar nu mag ik haar niet meer wassen, behalve als het warm is, anders wordt ze stijf. Nu begint ze geel uit te slaan, ik gebruik wel een blok, maar dat helpt niet super. Hebben jullie tips?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Maar nu mag ik haar niet meer wassen, behalve als het warm is, anders wordt ze stijf. Nu begint ze geel uit te slaan, ik gebruik wel een blok, maar dat helpt niet super.

beetje houtskool op de vieze plek wrijven,, beetje laten intrekken en dan met een zachte borstel afvegen,, Oprtalj schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het ook bij paarden werkt, want ik heb geen schimmel, maar bij witte honden werkt maizena ook heel goed. Dus wie weet is dat ook een optie?
Citaat:Cowboy Magic Green Spot Remover
Een bad in een fles! U heeft geen water meer nodig om die vieze gras en urinevlekken te verwijderen.
Dit product verwijderd vuil, vlekken, urine en opgedroogd zweet in een handomdraai.
Hoeft niet nagespoeld te worden, is anti statisch, geeft glans en een zijde zachte vacht.
De Cowboy Magic producten kunnen zowel voor paarden als voor mensen worden gebruikt.
poppekontje schreef:Oprtalj schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het ook bij paarden werkt, want ik heb geen schimmel, maar bij witte honden werkt maizena ook heel goed. Dus wie weet is dat ook een optie?
Moet je dit op de vlek smeren of anders??
Vonnie84 schreef:Houtskool werkt idd best leuk, maar niet om een heel paard mee te doen (pff, wordt al moe bij de gedachte). Die blokjes zijn nl. vrij klein en op een gegeven moment geven ze niets meer af en moet je het blokje doorscheuren of een nieuwe pakken.
Poetsblokken helpen wel bij de ergste vlekken, maar ze worden er niet echt wit van.
Equilux werkt idd super. Maar het is ook een soort antiklit, dus niet goed te gebruiken bij de rug en buik (i.v.m. zadel).
Ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft, maar hoe werkt Cowboy Magic Green Spot Remover? Want de Cowboy Magic Shampoo, Crèmespoeling en Shine vind ik echt zo geweldig. Maar ik heb zelf geen ervaring met de Green spot remover.Citaat:Cowboy Magic Green Spot Remover
Een bad in een fles! U heeft geen water meer nodig om die vieze gras en urinevlekken te verwijderen.
Dit product verwijderd vuil, vlekken, urine en opgedroogd zweet in een handomdraai.
Hoeft niet nagespoeld te worden, is anti statisch, geeft glans en een zijde zachte vacht.
De Cowboy Magic producten kunnen zowel voor paarden als voor mensen worden gebruikt.

Miirthe schreef:Als je al zo'n goeie ervaringen hebt zou ik maar eens proberen
Ik had een hele tijd terug een topic gestart over Cowboy Magic,
waaruit positieve ervaringen kwamen uit het gebruik van de Green
Spot Remover!
Mitnait schreef:Dus je mag equilux niet op de buik en rug doen?

SonarRenee schreef:jaah da klopt maar dan krijg je zelf zwarte handen:P
Nu staat ze ook op vlas en ze zit niet meer iedere dag onder de mestvlekken