Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spokie79 schreef:He, dat zou super zijn. Losgooien zou wel handig zijn denk ik. Ik zou namelijk ook wel willen freestylen en roes kennende gaat hij dan ook wel wegrennen en rollen. En ik denk dat jij freestyl eook wel erg leuk zou vinden. Schotten zou ook wel handig zijn voor Diana. Kan Hannes niet meer de bak uitrennen. Ik denk dat voor ons het zand wel belangrijk is. Onze bak is nu volgens mij goed gefundeerd en ik denk dat het al 200% zou schelen als er ander zand inkomt en de omheining aangepast wordt.
Komt de bak op dezelfde plek of een andere plek?
Jol1 schreef:En drainageslangen?

Jol1 schreef:Als je geen drainage aanlegt, dan zou ik de bak in ieder geval flink boven het maaiveld aanleggen. Dan nog heb je de garantie niet dat hij droog blijft. Wat enigszins helpt is de bak iets op afschot (d.w.z. iets schuin) te leggen. Nadeel daarvan is dat je dat met rijden wel enigszins merkt. Wat is de grondsoort waar jullie op zitten?
NickNameWS schreef:Jol1 schreef:En drainageslangen?
Die liggen volgens mij niet in onze huidige bak, want zowel, dan doen ze hun werk niet
In de nieuwe bak kan dat wel eens lastig worden denk ik. Er ligt namelijk geen sloot in de buurt. Dan zouden we iets van een aflopende pvc buis in moeten graven waarop de slangen uitkomen denk ik