Wie weet hoe je extensions in moet brengen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tremona

Wie weet hoe je extensions in moet brengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 11:36

Mijn merrie gaat eind juni voor de keuring helaas hebben ze in de wei haar staart aangevreten.

Nu wil ik haar staart verlengen anders lijkt ze misschien een lang achterbeen te hebben, terwijl ze dit niet heeft.

Ik heb al een staart bestelt bij de slager. Maar ik weet niet precies hoe ik deze moet verwerken en aanbrengen bij mijn merrie.

Valentinow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:53

Ik denk dat ej best info zoek op het internet!! Of iemand er bij haald die het al eens heeft gedaan

Tremona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 11:55

Zie ik alleen complete staarten die je kan kopen, maar niet hoe je de staartharen zelf aanzet. Ik hoop dus dat iemand dat hier al eens heeft gedaan en wat tips kan geven.

Lynn_Nikita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:58

met knoopjes of vlechtjes. plukjes ervan maken en dat bovenin stukje met eigen haren meevlechten en rest los laten,. Zo doe je dat bij mensne in elk geval, of met zo`n apparaatje boven in vast branden met plastic dingetje

Tremona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 11:59

Wat voor plastic dingetjes en wat voor apperaatje????

Lynn_Nikita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:01

ik heb wel eens gezien dat nepharen ( bij mensen) met een soort apperaat wat warm werd vast werd gesmolten aan echte haren. Zaten soort plastic dingetjes aan uiteinde van het haar en dat kon je zo vastsmelten aan eigen haren. Denk dat als je het zelf doet dat knopen of vlechten makkelijker is

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:19

Hai
Mijn stiefmoeder zet extensions bij paarden dit gaat door middel van een waxje en met echt paardenhaar. Dit blijft ongeveer 4 tot 6 maanden zitten. Als je haar mailadres wilt hoor ik het wel. Voor haar is dit haar bijbaan dus weet precies hoe het werkt;)