Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
naam schreef:ach joh!
ik heb een paard van 1.76 en een pony van 76 en die staan ook samen in 1 stal.
zolang ze maar goed met mekaar overweg kunnen, en niet hele dagen in een 3 x 3 stal staan.. dan is er niets aan de hand hoor!
aerdenhout1 schreef:En wat denk je van alle paarden die nog in een stand staan?? Het is inderdaad wat krap, maar als ze overdag buiten staan kan het echt wel! Jij slaapt toch ook niet in een bed van twee bij twee?? Het liefst geven we ze boxen van vijf bij vijf maar ja dan kan meestal niet!
nielsd schreef:naam schreef:ach joh!
ik heb een paard van 1.76 en een pony van 76 en die staan ook samen in 1 stal.
zolang ze maar goed met mekaar overweg kunnen, en niet hele dagen in een 3 x 3 stal staan.. dan is er niets aan de hand hoor!
Dat is echt heel erg krap
Alytje schreef:Ik ben zelf niet zo weg van 2 paarden in een stal. Al helemaal niet in een stal van 3 bij 3. Het ligt er ook aan hoe lang ze zo op stal staan.
Maar ik zou er persoonlijk geen pony bij zetten.
aerdenhout1, beetje rare vergelijking aangezien een paard niet hetzelfde dag en nacht ritme heeft als wij mensen. Als een paard ook de hele nacht zou slapen, dan zou het niet zo'n probleem zijn om ze dan in een klein hokje te stoppen.
bergkraai schreef:Alytje schreef:Ik ben zelf niet zo weg van 2 paarden in een stal. Al helemaal niet in een stal van 3 bij 3. Het ligt er ook aan hoe lang ze zo op stal staan.
Maar ik zou er persoonlijk geen pony bij zetten.
aerdenhout1, beetje rare vergelijking aangezien een paard niet hetzelfde dag en nacht ritme heeft als wij mensen. Als een paard ook de hele nacht zou slapen, dan zou het niet zo'n probleem zijn om ze dan in een klein hokje te stoppen.
Helemaal met je eens, ik ben idd ook geen voorstander van 2paarden in 1stal! Het is gewoon beter elk paard eigen stal, kunnen er ook geen rare dingen gebeuren (en ja, ik weet dat het nog nooit gebeurd is bij jou in 3 jaar, maar je hebt toch meer kans!!)