Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadir schreef:Het is niet verplicht en ik zou het ook zeker niet doen.
Laat ze maar eens goed schrikken, dan weten ze gelijk dat ze niet op andermans terrein mogen komen.
Nu hopen dat ze niet meer terug komen.
Het is erg vervelend als er continu mensen in je weiland lopen die daar niks te zoeken hebben.

Frank schreef:Het is verplicht om een bordje op te hangen dat je schrikdraad hebt staan. Er staat zelfs een bepaalde afstand tussen twee bordjes in de wet, maar die afstand weet ik even niet zo snel.

Citaat:Een waarschuwingsbordje met de tekst 'pas op, schrikdraad' moet wettelijk verplicht om de vijftig meter (en minimaal één keer) aan een elektrische afrastering geplaatst worden waar de afrastering mogelijk door anderen aangeraakt kunnen worden.
lowara schreef:je kunt wel een bordje neerhangen,just in case, want ongelukken zitten in een klein hoekje en het blijft je verantwoordelijkheid als Penny verzuipt omdat ze van schrik achterover de sloot in kiepert.
Frank schreef:Ik heb het even nagezocht:Citaat:Een waarschuwingsbordje met de tekst 'pas op, schrikdraad' moet wettelijk verplicht om de vijftig meter (en minimaal één keer) aan een elektrische afrastering geplaatst worden waar de afrastering mogelijk door anderen aangeraakt kunnen worden.