Maargoed, moet ik dat dan wegknippen? Krijg je dan geen rare happen in de staart? En het lijkt me ook nogal gevaarlijk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cece schreef:Het is misschien een beetje een raar onderwerp, maar de bovenste staartharen van mijn merrie komen altijd in haar kont terecht. Erg euhm.. fris als je dat telkens eruit moet trekken![]()
Maargoed, moet ik dat dan wegknippen? Krijg je dan geen rare happen in de staart? En het lijkt me ook nogal gevaarlijk..

of bedoel je niet het wegknippen?
Misschien omdat hij een hoge staartdracht heeft??? (arabier). Tilt hij hem gewoon niet hoog genoeg op bij het mesten?? Ik weet het echt niet!!
Valentinow schreef:Een nacht een staartbandage proberen ik weet het niet hoor maar misschien helpt het
Vonnie84 schreef:Valentinow schreef:Een nacht een staartbandage proberen ik weet het niet hoor maar misschien helpt het
Dat zou ik dus never nooit niet doen. Al eens de verhalen gehoord van afgestorven staartwortels?
Dan moet je echt een speciale staartzak gebruiken.
Verder heb ik er echt geen verstand van, want die van ons hebben dit nog nooit gehad.