Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).

Later heeft ie ook nog een keer toen hij in de trailer stond en mijn zusje haar cap met stormband om had, de cap vast gepakt en toen deed ie uiteraard ook zijn hoofd omhoog
Vond mijn zusje niet zo leuk
Echt lachen gewoon!!!
. op het moment dat hij hem los laat, neemt hij een speurt naar de andere kant van de wei en staat me daar een beetje uit te hinniken.
Ze heeft me lopen schelden en de pony stond ondertussen alweer aan de andere kant van het erf.
Begint hij ineens een rodeo, met als gevolg ik in het zand
en Gigi helemaal alleen over de weg naar huis....
gelukkig kwma er maar 1 auto, die gelukkig ook stopte voor hem. Gigi was dan ook wel zo slim om aan het kruispunt te stoppen om te kijken of er auto's aankwamen. Is dat niet goed opgevoed?

Haha, doet geen pijn hoor, maar die andere twee doen dat duz bijna nooit!! Ow ja, en hij bijt ook als ie lief aan 't likken is, maar da zal wel komen doordat ie hengst is
En vorig jaar schrok ie nergens van, was nie vooruit te branden en nu schrikt ie al als de wind door de bosjes gaat... gaat ie opeens de lucht en wil ie zo snel mogelijk naar stal.
Haha, hij had nog nooit eerder gesprongen en heb 't ook nooit meer zien doen
[/i] 
Hebben jullie een uurtje?