Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!

PriscaZ schreef:Kan goed hoor. Mijn paard eet het ook altijd door haar brokken op. Ze krijgt vaker iets door haar eten, dus dat is ze wel gewend. Die spuit krijg ik onmogelijk in haar mond, dus vind ik dit de beste oplossing voor ons beide
Ze krijgt het nu al weer een hele tijd door haar brok en dit gaat goed. dierfysio schreef:ik heb die van hippomec (vd welkoop/boerenbond). werkzame stof: ivermectine (dus zelfde als eqvalan bijv.)
schijnt naar anijs te smaken, maar moet direct bekennen dat ik niet zelf geproefd heb
ik doe steeds een beetje in z'n mond, laat 'm dan slikken. dan evt. wat lekkers, dan weer een beetje.
werkt super! als ik alles in 1x doe, tuft 'ie 't zo weer uit, net als jouw paard.
succes, hoop dat 't je lukt!
Waar kun je die korrels krijgen die op biks lijken? En wat kost dat ongeveer?
imhotep schreef:Nee, paarden vinden ontwormings spul niet lekker dat eten ze zeker te weten niet op. Zo'n spuit kan ver spuiten richting de keelholte en als het daar is kan het paard het moeilijk terug spugen als je het er snel uitspuit, kwestie van een handigheidje.