Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar plassen doet hij wel in het gras (logisch) dus daar beloonde ik hem ook maar voor, en de afgelopen keren mestte hij zelf in de berm, dus weer uitgebreid geprezen dat hij zo'n grote jongen is 
In de stal mest ze alleen achteraan en als we buitenrijden doet ze het inderdaad ook in de berm, bijna altijd op dezelfde plaats. Tis wel makkelijk.

Nooit op de stenen en ook niet tijdens het rijden
De mijn mest altijd onderweg en dan ligt er een hele mestbult als hij moet uitstappen.
Blue_Star schreef:Dat lijkt me erg leuk Sandr0De mijn mest altijd onderweg en dan ligt er een hele mestbult als hij moet uitstappen.
Nu ik erover nadenk,de mijn is wel zindelijk op buitenritten,hij plast of poept nooit!! 1x heeft hij geplast maar ik denk dat hij het niet meer kon ophouden
Cyntje schreef:Ja Guusje de Fjord van Jolanda Adelaar is echt zindelijk. als zij met een emmer komt mag hij zijn behoefte doen.

Bleek dus dat ze netjes ging staan mesten. Had ook nooit veel werk en toen kwam grietje, opeens was het gedaan en kon ik mesten als nooit te voren