Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus 2 halsters, 2 halstertouwen, 2 shabrakken. 

, 2 dekjes, met ieder 4 bijbehorende bandages, en onderlappen er bij.)xXpaard1 schreef:
Toebehoren spullen:
-Halster
-Halstertouw
-Poetsspullen
-Sjabrak
-Zadel
-Hoofdstel
-Zweep
-Longeerlijn
-Longeerzweep
-Winterdeken
-Zweetdeken
In & om de stal:
-Kruiwagen
-Schep
-Vork
-Bezem
-Voerton
-Voerschep
-Hooiruif
-Voerbak
-Drinkbak
Extra:
Lederonderhoud
Shampoo
Wasmiddel (Voor deken)
Verwondingen (Spul)
Hoefonderhoud
Peesbeschermers/bandages
Zadeldrager
Zadelhoes
Haken
Maandkosten: +Andere kosten
Bix
Hooi
Zaagsel
Wormenkuur
Verzekering
Hoefsmid
Mestophaal
Inentingen
Dieren arts kosten
Tot nu toe is dit mijn lijstje.. Alle tips zijn welkom!!
Groetjes.
ma_rie_tje schreef:mocht je een D-pony kopen, en een vzh zadel, dan heb ik nog wle 2 leuke setjes voor je (voor klein prijsje, 2 dekjes, met ieder 4 bijbehorende bandages, en onderlappen er bij.)
Ik mis idd 2 voud.
Een hooiruif is alleen niet nodig, het is beter om van de grond te laten eten, grazen doen ze natuurlijk ook van de grond, en paarden zijn er niet echt voor gebouwt om "uit de lucht" te eten.
wij hadden eerst ook geen hooiruif, het is misschien wel beter om ze van de grond te laten eten maar als ze dan alles laten liggen als het nat word is het ook zonde dus een hooiruif in de wei zou niet verkeerd zijn.
Evt longeer singel, longeer stukje (voor het bit) is ook erg handig, ook met buiten wandelen met hoofdstel, doe je die er aan met een touw, handiger dan teugels als je er toch niet op gaat.
Met de loop der tijd verzamel je er een hoop bij! en als je ene pont hebt kom je toch dingen tegenwaarvanje d acht, van ogh wat handig, dat heb ik eigenlijk nodig, terwijl je er nogmaal niet op zou komen.
Groetjes en succes
Het noodzakelijke staat er wel op en mocht je later nog wat misschien, dan is dat niet van levensbelang voor de pony waarschijnlijk!! anne_lieke schreef:Misschien nog :
Trailer
Transportbeschermers
Poetspullen (zal je al wel hebben neem ik aan?)