Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marije_jiplover schreef:Inderdaad, vliegenmasker was ook het eerste waar ik aan dacht.
tamary schreef:Sudocreme. Blijft lekker lang zitten en de zuigmondjes van de vliegen raken erdoor verstopt, dus die blijven dan weg.
De paarden krijgen van de vliegen traanogen en als die gaan jeuken kunnen ze inderdaad wondjes krijgen van het schuren.
signorita schreef:tamary schreef:Sudocreme. Blijft lekker lang zitten en de zuigmondjes van de vliegen raken erdoor verstopt, dus die blijven dan weg.
De paarden krijgen van de vliegen traanogen en als die gaan jeuken kunnen ze inderdaad wondjes krijgen van het schuren.
ben dus nog opzoek naar een andere oplossing Yellowfish schreef:Mijn pony heeft nu een vliegenfrontriem om met goed weer, maar daar ben ik niet helemaal tevreden over omdat als het gaat regenen het doorweekt raakt en dat lijkt me nou niet echt prettig zitten. Overigens staat ze niet aan huis dus ik kan er niet zomaar even heen om de frontriem af te doenben dus nog opzoek naar een andere oplossing