Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Hollybolly schreef:bandages kunnen steun bieden, misschien is het wel handig om in het begin nog wat steun te bieden en dan afbouwen.
Blue_Star schreef:Hollybolly schreef:bandages kunnen steun bieden, misschien is het wel handig om in het begin nog wat steun te bieden en dan afbouwen.
Bandages bieden géén steun hoor!Zijn alleen voor het mooie.
Als je bang bent dat je paard gaat aantikken dan kan je peesbeschermers gebruiken,anders niets
Hollybolly schreef:mijn paard krijgt bandages om als ik haar op de harde grond moet laten draven. en inderdaad, als je t niet correct omdoet kan je problemen krijgen, maar dat is met alle soorten van het harnachement zo.
Qimm schreef:Maarrum, worden onder neoprene peesjes en 3-in-1 beschermers de remperaturen niet veel hoger om dat bandages toch wel ademender zijn, je ziet mij niet rodlopen op neoprene sokken hoor, dat is pas zweterig. (geen kritiek, maar lijkt me logischer)
superwoman schreef:Das nogal simpel ikke.
In de dressuur mag het idd niet. Dat is ook om te zorgen dat ze er geen gekke dingen in stoppen etc......
Wanneer je paard hoefijzers heb, kan het zeer nuttig zijn. Wanneer hij per ongeluk zichzelf aantikt kan de schade aanzielijk groter zijn dan met bescherming.
superwoman schreef:Das nogal simpel ikke.
In de dressuur mag het idd niet. Dat is ook om te zorgen dat ze er geen gekke dingen in stoppen etc......
Wanneer je paard hoefijzers heb, kan het zeer nuttig zijn. Wanneer hij per ongeluk zichzelf aantikt kan de schade aanzielijk groter zijn dan met bescherming.