Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vind het zelf een beetje zielig als hij alleen op het weiland staat ga dan bijv wandelen enz..
en die moeten ook gepoetst worden enz. Bij mij is het wel wat meer werk, omdat ze aan huis staan en ook een eigen stal hebben enz.
. klavertje schreef:Mijn pony staat nu naast koeien in de wei en ik heb niet de indruk dat ze eenzaam is , maar stel dat ik toch kies voor een schetlander erbij hoeveel extra tijd kost me dat ? Ik ga elke dag naar mijn pony om te rijden en te verzorgen en daar gaat al veel tijd in zitten vind ik !! Mijn vraag is ook wat doen jullie verder met een gezelschapspony ?
Jol1 schreef:Wij hebben dus ook pas een shetlandpony als gezelschap. Ik heb nog het meeste werk aan de ruzies sussen tussen haar twee verzorgstertjes. De meisjes rijden er bijna dagelijks op, zodat ze voldoende beweging krijgt. Ze wordt zo'n twee keer per dag gepoetst. (gelukkig is ze in de rui en dan hebben ze wat te doen) De pony is superbraaf en vindt al die aandacht best. Ik zou gewoon een verzorgstertje zoeken. Als je slim bent dan neem je er dus niet twee zoals ik gedaan heb.