Mijn pony is een grappenmaker, aan de ene kant kan ik er wel om lachen, aan de andere kant echt helemaal niet.
Sinds nu een kleine paar weken staan de paarden snachts buiten. Maar één van mijn pony's laat zich niet meer vangen. In het verleden heb ik daar al eens eerder problemen mee gehad, maar die zijn op een gegeven moment wel goed gekomen. Nu begint ze weer te rennen als ik al aan kom lopen. Ik wil haar eigenlijk geen aandacht schenken. De andere pony's komen wel gewoon, die kan ik het weiland uit halen, ik kan ze een knuffel geven en wat lekkers. Maar Marinde niet, die staat alleen te kijken, ik zie haar denken "Geef mij ook wat lekkers!?"
(Ze lijkt wat jaloers omdat de anderen wel aandacht krijgen en zij helemaal niet).
Ik heb op dat moment meer zoiets van, je komt maar lekker eens naar mij toe.. Ik kan wel achter haar aan blijven rennen.
Waar ze het ineens vandaan haalt? Geen idee. Ze is vorige week wat ziekjes geweest en was niet helemaal de oude.
Doe ik er goed aan om maar af te wachten tot ze naar mij toe komt en haar geen aandacht te schenken?
Hier twijfel ik wat aan, vandaar dat ik ook het topic opende.

en werken? haha d8 JIJ dat