ervaringen harryhorse rijbroeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:49

Ik heb er 1 keer 1 gehad,
ding zat best lekker.
Was er wel in 1 seizoen doorheen en dat was nog in de tijd dat ik hoogstens 15 paarden per week reed.

Maar goed, had dat ding toen ook voor nog geen 100 gulden.

Helaas verkleuren ze wel snel, dus dan koop ik toch liever een Pikeur waar ik 3 seizoenen mee doe voor 300 gulden, dan zie ik er toch langer representatief uit Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:14

Kortom Harry's horse is een flutmerk? Ik weet wel dat harry hall, een broetjes merk ook niet echt geweldig is.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:39

Ik had er twee jaar geleden een maar die is nu te klein en te strak terwijl ik niet dikker ben geworden. Toen die nog paste vond ik hem wel fijn maar ik reed roen nog maar een keer per week en daarna ging die in de was. Hij zat wel een beetje raar bij m'n kont dus het model ben ik niet echt tevreden over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:35

ik heb er nu zo ongeveer 20 paarden mee gereden en gelukkig flubbert hij aan mijn knieen nog niet wel is hij inderdaad losser geworden als dat ik hem de eerste keer aantrok. ook heb ik bolletjes aan de binnenkant van mijn benen. ik hoop dat ie eigenlijk nog wel iets langer als en seizoen meegaat. en als ie binnen nu en 2 weken al zware slijtage gaat vertonen breng ik hem terug nar de winkel!

groetjes [naam]

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen harryhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:16

Ik heb een cap en borstels (en vast nog wel iets anders..Verward:P Pling Haha! Party!! )

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen harryhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:18

Ik heb een cap en borstels (en vast nog wel iets anders..Verward:P Pling Haha! Party!! ) van harry's horse & ben er erg tevreden mee.. enhet is ook nog eens geen duur merk.. Geld, geld! maar zo te horen ben ik de enige die dat vindt..Verward greetz eva

germie

Berichten: 25993
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:05

germie schreef:
ik heb alleen slechte ervaringen met de broeken van HH.
De winterdeken (gelijk aan de mr ed millenium) is wel goed.
Maar ja, die was nog best duur.

Mijn mening ga ik iets bijstellen:
De katoenen rijbroeken van HH vind ik niets, hier heb ik slechte ervaringen mee.
Maar ik het goede ervaringen met de goedkoopste broek van ong. 30 euro, 96% polyamide/4% elastan. Deze broek zit prima, mooi model, en ik doe er al vrij lang mee.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Re: ervaringen harryhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:05

Ik had een katoenen broek van HH, op zich wel een leuk ding voor een leuk prijsje.
Ik heb er 2 seizoenen mee gedaan, kon op zich wel langer, maar lubberder op een gegeven moment uit.