Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en je raadt het nooit maar hij heeft hem al 2 weken om en hij is nog niet stuk
(komt niet vaak voor, hij staat in een 'kudde' en dan houd je niet veel heel)

Steffie89 schreef:Bij shet heeft dat ding gewoon 's nachts ook om. Ik ga echt niet iedere avond op de fiets dat ding afdoen. En 's ochtends vroeg weer aan doen.

staan ze dag en nacht met kap.amondi schreef:Steffie89 schreef:Bij shet heeft dat ding gewoon 's nachts ook om. Ik ga echt niet iedere avond op de fiets dat ding afdoen. En 's ochtends vroeg weer aan doen.
Stel je ook voor dat je er moeite voor moet doen..... geen slimme opmerking, als je geen zin hebt om de verzorging te doen moet je zo'n kap niet gebruiken!
Zo'n kap is niet goed voor het paard! Broei( hang voor de gein zelf eens zo'n ding voor je hoofd als je in de zon zit, dan snap je het meteen), kleine pest pokken vliegjes die er wel in komen, het zicht wordt belemmert..
Gewoon iedere dag zijn ogen ontdoen van snotje e.d. en misschien een gordijntje ervoor. Ogen hebben frisse lucht nodig.
amondi schreef:
Stel je ook voor dat je er moeite voor moet doen..... geen slimme opmerking, als je geen zin hebt om de verzorging te doen moet je zo'n kap niet gebruiken!
Steffie89 schreef:Bij shet heeft dat ding gewoon 's nachts ook om. Ik ga echt niet iedere avond op de fiets dat ding afdoen. En 's ochtends vroeg weer aan doen.

Blue_Star schreef:Steffie89 schreef:Bij shet heeft dat ding gewoon 's nachts ook om. Ik ga echt niet iedere avond op de fiets dat ding afdoen. En 's ochtends vroeg weer aan doen.
Beetje te lui om voor je paard te zorgen??
.