Op vakantie kwam ik bij een wei met allemaal pony's. Eén kwam er naar me toe, toen zag ik dat hij/zij raar liep en dat de hoeven heel erg nodig bekapt moesten worden! Ze waren zeker 6 cm te lang! Ik zou er erg graag iets aan willen doen, maar wat?
mischien in de buurt rondvragen of iemand weet waarvan die ponys zijn? misschien ook wel een onmogelijke opgave he.. ikz ou het niet echt weten. of misschien de dinges ( oliebol, naam kwijt haha) najah, bond tegen dierenmishandeling bellen. Wel vet zielig idd! groetjes!
Ben ik nu de enige die het op z'n minst niet erg sympathiek vindt om meteen de DB te bellen zonder moeite te hebben gedaan om de eigenaren te achterhalen?
zoek het dichtsbijzijnde huis op, bel aan en vraag of ze weten wie de eigenaar is?
gewoon rondvragen dan vind je ze dacht ik wel.. en van daaruit kun je misschien hulp aanbieden en gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je ziet dat de hoeven nogal lang zijn zorg dat je een nummer van een goede smid bij je hebt zodat je dat eventueel kunt doorgeven
Ik kan het wel proberen alleen woon ik ongeveer een uur en een kwartier rijden ervan af... Misschien zou ik er binnenkort wel heen kunnen gaan, maar ik weet het niet zeker...
Als er een legitieme reden voor is dan zal de DB hier ook echt wel rekening mee houden. Als is TS was, dan belde ik de DB en dan mochten die het verder afhandelen.