Voor mijn opleiding zijn wij bezig met het schrijven van artikelen over spiritualiteit
. Het leek mij nu een leuk idee om eens een artikel te schrijven over spirituele ervaringen die je misschien wel eens met je paard of een ander huisdier hebt meegemaakt (of vreemde onverklaarbare zaken). Ik weet niet of iemand dit wel eens heeft meegemaakt of niet?Ik hoop dat jullie mij willen helpen, je mag me ook PB-en. Ik garandeer dat ik geen namen noem of wat dan ook in het artikel. Ik hoop dat het lukt om een leuk artikel samen te stellen.
Mijn eigen ervaring was bijv. een keer dat ik door mijn voormalige verzorgpaardje omver werd geduwd terwijl ze aan de buitenkant van de box stond vast gebonden. Wat bleek, er kwam nog geen 3 minuten later een dakpan naar beneden te komen zijlen . Echt raar en of het iets te betekenen heeft gehad, geen idee? Ik vond het alleen merkwaardig. Maar het is mij wel bijgebleven. Normaal gesproken ben ik niet zo'n zweverig type
Wel merk ik dat paarden wel je humeur, je angst of je gevoel (niet lekker zijn), kunnen aanvoelen. Lekker extra lief zijn of juist zo vervelend dat ze je het bloed onder je nagels vandaag halen
Alvast onwijs bedankt! Misschien heeft er nog iemand tips, etc?
Groetjes
). Ook straalt een paragnost om de dag een foto van d´r. Ik sta daar wel open voor en baat het niet schaadt het niet. Mits je bij klachten natuurlijk niet zelf gaat rommelen, gewoon DA bellen!!