Toch maar hoger in het voer gezet tot 2x toe ( van 3x 3/4 brok en 1/4 granen naar 3x 1 1/4 brok en 1/4 granen) Hij kwam de laatste tijd weer ietsjes aan. Dacht dat het toch het weer is geweest.
Tot ik vandaag had gereden lekker flinke buitenrit. Intussen was er gevoerd en ik wilde zijn vitamine in zijn bak gooien tot ik tot mijn grote verbazing maar HEEL weinig voer zag liggen. naar mijn idee 1/4 brok en 1/4 muesli, oeps kilootje vergeten lekker dan.
Ik kilo gehaald en alsnog gegeven en toch even nagevraagd, wat bleek, grietje dat voert (13/14 jaar!!!!) voerde hem altijd maar 1/4 brok en 1/4 granen want dat stond op zijn bordje (dus niet!)
Ik baal hier zo van en ben ook echt boos, we betalen ruim 350 euro stalgeld en dan krijgt mijn paard niet goed te vreten. In het weekend voert ze heel vaak dus dat is elke keer een kilo te weinig tikt lekker aan.
Ik ben sowieso al niet blij dat zij voert, lief grietje niets mis mee maar ik vind de verantwoordelijkheid te groot voor zo'n meisje, je ziet maar weer wat het resultaat is. Ben blij dat ik er nu achter kom maar intussen is dit wel alweer 2 maanden bezig.
Heb wel even mijn gal gespuugd bij een aantal mensen en ook naar de eigenaar gestapt, kreeg ik een laconiek antwoord: ach dan was dat alleen maar bij haar. Fijn hoor ze voert of helpt al gauw minstens 5x per week is wel 5 kilo!!! Ian moet hard werken en heeft zijn eten gewoon nodig! En ik maar ontwormen, extra vitaminen, weerstandkuurtje, extra voer zelf. Lekker dan!!! Ik stuur sowieso mijn vader er van de week ook op af, want ben hier echt niet bij mee.
Ik hoop echt dat hij nu weer op gewicht komt. Maar goed even jullie mening vinden jullie hem te mager???
Dit hem NU!!!!
Toen(vorige zomer)

als jij minder eten krijgt en zelf niks kan pakken word je ook niet vrolijker op
dus ik vind het altijd maar een beetje onzin dat je paard persee dunnetjes moet zijn als het een wedstrijdpaard is
wat gaat daar de kinderbescherming wel niet van zeggen