hoi ongeveer een jaar geleden is mijn verzorg fjord verkocht aan een handelaar, ik weet wie die handelaar is! aleen hij is waarschijnlijk alang weer verkocht kan ik nog achterhalen waar hij nu is!
Yorghos
Geplaatst: 27-05-02 11:53
Je kunt die handelaar eens bellen en vragen of hij je iets meer kan en wil vertellen? Ik ben zelf al 1,5 jaar op zoek naar mijn tinker die ik via de handel heb verkocht. Mij is het helaas nog altijd niet gelukt om hem op te sporen. Succes!
Had de fjord papieren en/of brandmerken? Dan is ze wel terug te zoeken via het stamboek, mits de eigenaar weet hoe hij de fjord op zijn naam moet zetten.
Welke omgeving woont de handelaar, naam van de handelaar, hoe oud was de fjord, wat kon de fjord, bijzondere kenmerken?
Dat helpt al bij het zoeken.
Viv
Tender
Geplaatst: 27-05-02 12:54
of een oproep in het blaadje van het Fjordenpaardenstamboek zetten. Dit blaadje wordt echter maar 4 keer per jaar uitgegeven, dat is wat vervelend. Ik welke regio moet je zoeken?
ik heb een kopie van het stamboek en ik weet aan wie hij het eerst is verkocht kan ik daar wat mee!?
Daar kun je zeker wat mee, je kunt het stamboek bellen om te vragen of ze weten van wie de fjord nu is. Je kunt ook ons inschakelen, we zitten middenin de fjorden en kennen er vele honderden bij naam en weten ze meestal wel terug te vinden. Dus kom maar op met de gegevens!