Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ikke schreef:Hier word op dit moment een stuk grond van 1800m2 aangeboden voor 495.000 euro KK. Tel maar uit.
De makelaar roept dat het bouwgrond is, maar aan de foto zie ik dat niet af. Voor weidegrond is het een belachelijke prijs, maar let daar dus wel op.
laartjuh schreef:Ik schat het stukje bij z'n 80 bij 80 ofzo
Jol1 schreef:Je bent toch niet toevallig pOnylOver?
Jol1 schreef:pOnylOver, ik vind je wel een beetje eigenwijs. Telkens stel je dezelfde soort vragen en krijg je ook dezelfde soort antwoorden. Wat schiet je daar nu mee op? Wacht je net zolang tot je het antwoord krijgt wat je wilt horen? Uit eerdere topics heb ik begrepen dat je niet genoeg ruimte hebt om een pony te houden, daarnaast mag het ook niet teveel kosten. Redenen om nog maar niet aan een eigen pony te beginnen. Als ik jou was dan zou ik eerst een pony bij een manege proberen te leasen of een verzorgpony zoeken. Dan kom je er vanzelf achter wat er allemaal bij komt kijken. Daarna kun je altijd nog (met je ouders) beslissen of er een pony kan komen.