vliegenmasker voor onder hoofdstel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

vliegenmasker voor onder hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 16:03

zoiets bestond toch??

het gaat hem nl niet worden als ik met zo'n frontriempje met sliertjes moet gaan rijden. dan wordtie niet gek van de vliegen maar van dat ding wat steeds rond zijnogen zitten.

maar ik kan niet meer vinden waar ik ze toen gezien heb. er zitten echt heel veel vliegen bij de bak en met rijden is zo'n schuddend hoofd niet echt fijn.

susie_anne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:56

Ik rij in de zomer wel gewoon met "sliertjes" Maar alleen als het heeeel erg is. Het liefst rij ik gwoon vroeg in de ochtend, dan zijn er minder vliegen en rij ik gewoon zonder. Misschien is dat een optie?!

Of die dingen bestaan.. kan me wel iets herinneren, maar waar weet ik echt niet meer.

Ineke2

Re: vliegenmasker voor onder hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:58

Afbeelding

Te krijgen bij de paardendrogist.nl

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:04

Die wou ik al noemen ja
Die zijn het meest ideaal voor onder't hoofdstel.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 18:06

oh ja de paardendrogist dat was hem.

vroeg in de ochtend niet mogelijk. ik werk vaak van 6.00 tot 14.00 of anders van 14.00 tot 21.00 dan ga ik niet om 6 uur op mijn paard zitten

maar goed ik had om half 11 les en het barste echt van de vliegen. heb er zelf ook een paar gevangen en das niet prettig

ik zit midden in het boerenland, dus zijnnogal veel beestjes. willem is al heel gevoelig voor ongedierte(heeft ook vliegenallergie) en als hij zweet(wattie dus heel erg deed) komen ze echt met zwermen op hem af(als je jouw paard vliegvrij wil hebben, moet je hem bij willem zetten )

dus dat netje is in mijn geval geen overbodige luxe. dit probleem heb ik in mindere mate al 3 jaar.

maar tnx voor de tip. als het zoheet is rij ik toch niet tussen 12 en 17.00

areke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:27

ik heb dat matje ook voor 2 paarden werk echt super ze hebben er geen last van