Hayhay, Mijn pony die gaat in de winter altijd s'nachts op stal. Maar de laatste week lijkt het wel alsof ze het helemaal niet meer fijn vind om op stal te staan. Ze staat de hele tijd te schoppen en te draaien. Ze begint niet meer meteen aan meer muesli. Ze wil gewoon egt buiten blijven. Maar ik vind het s'nachts nog ff te koud voor haar. 2 weken geleden heb ik haar winterdeken af gedaan.. Maar ze wil ook heel graag bij de shetlanders blijven.. want ze hinneken ook naar elkaar. De shetlanders blijven s'nachts wel gewoon buiten. En ze staat wel helemaal alleen op stal.
Hebben jullie je pony/paard nu al buiten s'nachts?? Ik het michien toch beter om haar dan in de nacht buiten te laten? Wat is jullie mening hierover..
ik denk dat je miss een shetlandertje bij nhaat /hem in de stal moet zetten of iets waarmee ze kan spelen zelf weet ik niet heel veel want mijne staat 24/7 buitn (wel in een inloopstal)
Ze wil denk ik gewoon in de buurt van de shetlanders blijven. Logisch, zij staat alleen binnen, en de rest staat buiten.. Dus ik zou of haar nu nog onder een deken lekker buiten laten staan, of zorgen dat er een shetje binnenstaat ofzo, zodat ze niet alleen binnen is.
Ik ga haar vanacht buiten laten staan En ja ze had wel wat om mee te spelen in de stal. Een jollybal en ze heeft zo een likit ding aan een touwtje. Maar ik laat haar vanacht lekker buiten bij de shetlanders... en dan hoop ik dat ze dat beter vind.