Cowboy Magic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cowboy Magic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:56

De titel zegt het al.
Werkt dit nou echt zo goed? Hier en daar pik ik in een 'Antiklit-topic' op dat het goed spul is. Maar ben nu in een speciaal topic ervoor zeer benieuwd naar ervaringen!
Het zijn er trouwens sowieso ook erg veel aan conditioners enzo, dus ik ben benieuwd naar ervaringen in het algemeen met dit merk.
Kom maar op

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 06:19

CM is echt goed spul. Het is wel een beetje prijzig maar je doet er lang mee omdat je maar een beetje per keer gebruikt. De shampoo 'zonder water' (green spot remover) werkt ook heel goed.

Anoniem

Re: Cowboy Magic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 06:32

Ik vind het echt ideaal spul.
Erg jammer dat je het hier nergens in de buurt kan kopen en het met verzendkosten eigenlijk echt te gek wordt......

Weet iemand of riders magic van Leovet net zo goed werkt?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 06:35

Wij gebruiken het op stal ook, werkt perfect!! Volgens mij halen ze het in een westernshop in Nijkerk, weet niet of je het ook online kan bestellen. De shampoo gebruiken we ook en conditioner en het werkt allemaal super!! Zelfs als je na weken de vlechten eruit haalt zit het spul er nog is...ongeacht de weersomstandigheden...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:45

ik gebruik Rider's magic van Leovet, maar heb nog nooit de Cowboy magic gebruikt, dus een vergelijking kan ik niet maken. Rider's magic vind ik erg prettig in het gebruik en heb met 1 flesje toch al gauw 8 maanden gedaan, werd gebruikt op een tinker met een mega staart en lange manen.

Ik zou wel graag een adres willen hebben waar ik het Cowboy Magic gewoon kan halen in de winkel, dat scheelt namelijk ook in de verzendkosten. Liefst in de buurt van Leiden

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:02

Banjer en ik zijn ook helemaal fan van CM.... met CM heeft ze weer een volle staart, en geen rasta slierten... en de staart is ook makkelijk doorkambaar...

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:07

Ook ik gebruik t voor de paardjes.. idiaal je kan er best lang mee doen en hebt niet veel nodig!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:02

Geweldig spul

menollyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:37

Teuntje111 schreef:
Ik zou wel graag een adres willen hebben waar ik het Cowboy Magic gewoon kan halen in de winkel, dat scheelt namelijk ook in de verzendkosten. Liefst in de buurt van Leiden

In Zevenhuizen zit van Rijs en die verkoopt bepaalde producten van Cowboy Magic, oa de detangler. http://www.vanrijs.nl Op zich is de afstand naar Leiden goed te doen. Vind ik dan. Het is daar geloof ik iets van 13 euro. Er zijn verscheidene internetshops die het voor 10 euro aanbieden, maar dan betaal je 5,50 verzendkosten. (maar als je dan met iemand samen van stal besteld, ben je goedkoper uit)

2Morrow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:38

ik vind het zooi het werkt wel maar zodra je je paard afspuit zie er gewoon schuim vanaf komen van dat spul dus ik gebruik het niet meer.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:22

menollyke schreef:
Teuntje111 schreef:

In Zevenhuizen zit van Rijs en die verkoopt bepaalde producten van Cowboy Magic, oa de detangler. http://www.vanrijs.nl Op zich is de afstand naar Leiden goed te doen. Vind ik dan. Het is daar geloof ik iets van 13 euro. Er zijn verscheidene internetshops die het voor 10 euro aanbieden, maar dan betaal je 5,50 verzendkosten. (maar als je dan met iemand samen van stal besteld, ben je goedkoper uit)

Thanx, daar moet ik eerdaags toch heen voor een singelbontje in Barefootsingelvorm Rider's magic van Leovet is net zo duur trouwens (12.95)

Phant0m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:24

het is echt ideaal spul voor staart en manen
ik gebruik het zelfs in mijn eigen haren om ze mooi steil en glanzend te houden !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:09

Blij om te horen!
Ik zit ook met het probleem met bestellen, het is vrij prijzig; ok ik heb er best wat voor over. Maar die stomme verzendkosten ..

Maar als ik het zo hoor overweeg ik het best eens te proberen..

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:52

Ik zweer echt bij dat Spul
Ik heb oa de detangler voor manen en staart, doe je het per ongeluk in de manen voor een wedstrijd is het nog best te vlechten iig beter dan met equishine/-star

Ik heb de greenspotremover voor mestvlekken, ideaal!

En ik heb de shine voor een wedstrijd, dat brengt gewoon nog meer glans dan ze al heeft! En het haar ligt mooi plat, zeker in de winter. dan krijgt ze tenmminste geen zweetkrulletjes op haar hals

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 07:11

Cowboy magic is superspul ! Ik gebruik de detangler en green spot remover. Van Rijs in Zevenhuizen verkoopt het inderdaad, en in de regio Den Haag kun je het ook bij de Western Import Company kopen.
Het goedkoopst is het als je het bestelt bij Just Western (Cornelie hier op Bokt). Ik geloof dat ik 11 euro voor een tube heb betaald en ik had het binnen 2 dagen in huis.

biep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:15

weet iemand waar je dat kan kopen in de buurt van apeldoorn of amsterdam?

en wat gebruiken jullie, spray of die gel?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:22

De meeste bestellen het via internet.
Hoe en waar heb je zo op gegooglet.

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:24

biep schreef:
weet iemand waar je dat kan kopen in de buurt van apeldoorn of amsterdam?

en wat gebruiken jullie, spray of die gel?

Volgens mij hebben ze het bij D star in Wormerveer wel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:50

Ik ben ook fan, vind het ideaal spul!

http://www.uhg-shop.nl/

Daar is de Detangler te koop voor 10 euro, het goedkoopst tot nu toe

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:08

In dit geval is goedkoop dus duurkoop

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:18

Ilindra schreef:
Ik vind het echt ideaal spul.
Erg jammer dat je het hier nergens in de buurt kan kopen en het met verzendkosten eigenlijk echt te gek wordt......

Weet iemand of riders magic van Leovet net zo goed werkt?

ik heb die van leovet en ik vind hem super. Maar kan niet vergelijken met cm.

love_lou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:12

het is echt goed spul je doet er lang mee met een bus en werkt ook nog eens perfect

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:32

Ik heb het ook voor Sam maar ik vind het niets Het werkt maar 2 dagen en dan zijn de klitten erger dan daarvoor

Nee.. ik hou het bij equistar

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:34

bij ons is het 13 euro in een spuitding zegmaar!
misschien dat het bij jullie duurder is?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:06

Gebruik CM producten om zijn staart stralend wit en doorkambaar te maken. Werkt perfect.

Heb het ook in mijn eigen haar gebruikt, (is ook eigenlijk op de markt gebracht voor mensen) maar mijn haar werd er zo glad en soepel van dat ik er helemaal niets meer mee kon... Maar dat is dus eigenlijk goed nieuws.

De greenspot remover is ook een aanrader.

Heb destijds zoveel mogelijk webshops bezocht en opgeschreven wat het kostte incl verzenden. Soms hebben ze een tijdelijke actie, en krijg je een klein flaconnetje gratis, of korting op het tweede product, of gratis verzenden. Is zeker de moeite waard om uitgebreidt rond te shoppen.