Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Blue_Star schreef:Bovendien vind ik dat je te vlug bent geweest,misschien heeft ze wat meer tijd nodig en begon ze met haar hoofd te schudden

dus even laten controleren en laat het dan weten

Ylana schreef:Blue_Star schreef:Bovendien vind ik dat je te vlug bent geweest,misschien heeft ze wat meer tijd nodig en begon ze met haar hoofd te schudden
Hoe bedoel je te vlug?
Ik vind van niet. Omdat ik toch denk dat het haar gebit geweest is.
Maar vrijdag weet ik meer.
Blue_Star schreef:Sommige mensen doen er maanden over om hen te laten wennen aan bit,zadel en ruiter,jij doet dat in 30min

Superninus schreef:Blue_Star schreef:Sommige mensen doen er maanden over om hen te laten wennen aan bit,zadel en ruiter,jij doet dat in 30min
Pas maar op Ylana, straks dient je paard nog een klacht tegen je in
Overdrijven is ook een vak
Paardje heeft lekker in de wei gestaan, is 7 jaar en mag best aan het werk. Beestje is vast niet van suiker.
Ylana schreef:Blue_Star, dit paardje ís al helemaal zadel mak!
Ze kent al m dressuur...
Maar omdat de vorige eigenaaresse niet echt wist hoe ze precies met het beestje om moest gaan is het een kreng eerste klas geworden!
Niet luisteren, aan de haal gaan voordat ze in de weide staat, met poetsen expres op je voeten gaan staan, afspuiten liet ze niet toe, ergens langs lopen... vergeet het maar! Om maar nog niet te zeggen hoe ze onder het zadel was.
Dát is de reden dat ik gezegt heb ga eerst maar even een half jaar de weide op. Kom even tot rust.
Onderwijl ben ik gaan oefenen met poetsen, benen afspuiten, de weide in en uit, langs normale dingen lopen waar zij van uit haar dak ging.
Dát gaat allemaal perfect nu!
Daarom dacht ik zondag dus eens kijken hoe ze op alles reageert.
Hoofdstel nam ze zonder moeite weer aan. Het zadel kon ik zo er op leggen. Terwijl ze nog geen 6 maanden geleden bij wijze van spreke uit haar dak had gegaan.
Ik heb dus niet even een totaal groen paard zadelmak gemaakt hoor, mocht je dat denken... Zo goed ben ik totaal niet!

Ylana schreef:Hahaha, ik dacht al dat het om een misverstand ging![]()
Met eten merk ik weinig. Maar een tijdje geleden had iemand in haar mond gevoelt en die voelde wel het één en ander.
Maar gewoon na laten kijken kan nooit kwaad natuurlijk!
Ik doe het ook hoor af en toe