Verzekeringsmaatschappij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tollie

Verzekeringsmaatschappij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 14:30

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn paard het beste kan verzekeren?
Uitgebreid plus veterinair.

Alvast bedankt!

ikke

Re: Verzekeringsmaatschappij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:29

Uhm, bij jezelf??
Ik heb mijn paard niet verzekerd, dus ik heb geen positief advies voor je. Wel kan ik je aanraden HEEL ERG GOED de voorwaarden te lezen, ook de wijzigingen!!!!
Mijn vorige paard was bij Interpolis en die gooiden me uit de verzekering toen ze 21 jaar werd. Dat soort flauwekul wil je natuurlijk niet, daarvoor betaal je geen premie!
Let goed op wat je verzekerd en welke premie daar bij hoort. Bedenk welke risico's je loopt en wat de financiele consequenties hiervan precies zijn. Er heerst een hoop bangmakerij rondom verzekeringen. Dat een enkeling toevallig om de haverklap iets heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat overkomt. Daarnaast zijn er mensen die voor elke zucht een DA bellen en dierenartsen die voor elk pufje een behandelingstraject van 10 bezoeken inzetten (ja overdrijven is een vak, ook bij mij )
Besef dat verzekeringsmaatschappijen er ook alleen maar zijn bij de gratie van de winst die er te boeken valt..........
Kijk ook hier even, misschien helpt je dat al op weg: viewtopic.php?f=13&t=577225

MarchaL

Re: Verzekeringsmaatschappij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:22

Dan zal ik maar eens een positief verhaal plaatsen Ik heb mijn paard verzekerd bij Interpolis, uitgebreid + va kosten. Hoewel het natuurlijk altijd een afweging is heb ik zeker de juiste gemaakt. Mijn paard is echt een brokkenpiloot en ik heb in de afgelopen 2,5 jaar al zoveel kosten gemaakt dat ik er haast 2 nieuwe paarden van had kunnen kopen. Mijn paard verzekeren was voor mij dus zeker de juiste keuze.

Verder heb ik ook gewoon hele goede ervaringen met Interpolis, vrijwel alles wordt zonder problemen vergoed en je hebt het geld snel op je rekening Probeer de zoekfunctie eens, er zijn al erg veel topics geweest over het verzekeren van je paard.

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 21:26

Bedankt voor jullie reacties..Ik ga op zoek naar de andere topics.

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:20

Er zijn inderdaad veel andere topics.
Ik heb mijn pony verzekerd bij Efo, www.efo.nl en daar ben ik zeer tevreden over!