Opscheermachines welke???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Opscheermachines welke???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 11:30

Ik ben een beetje de weg kwijt op Bokt en ik heb dus geen idee of het hier goed staat. Maar zo niet dan verplaatst een Mod em wel

Welk merk opscheermachine hebben jullie?
Wat bevalt je er zo goed aan, of juist niet??
Hoe lang kun je ermee scheren (bij draadloos)??

Ik zoek nl een opscheermachine voor het opscheren van benen en baard. En zie door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel merken en types.

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:55

Ik scheer me paardje nooit...

Zou er in scheermachine's zoveel verschil zitten?
Ik heb wel is een zo'n tondeuze ding bij de blokker gekocht, maar dat was niet voor mijn paardje maar voor mijn hondje.
Die tondeuze werkte voor geen meter.

Mischien kan je een tondeuze lenen van iemand?
Ze zijn volgens mij vrij prijzig als je een goede wilt kopen.
Ik weet wel dat als je gaat scheren met de tondeuze dat je het apparaat goed geolied moet houden...

Succes!

ikke

Re: Opscheermachines welke???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:01

Een kennis van mij was het gezeik met scheermachines zo zat dat ze een proffesionele schapenscheermachine heeft gekocht. Die "paardenscheermachines" is hobby-zooi voor sukkels (haar woorden!) Feit is dat haar machien scheert als een tierelier.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:07

Ikke een paard is geen schaap

Waratje

Re: Opscheermachines welke???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:31

Tja, het zou me niet verbazen als dat schapenscheermachien ook nog goedkoper is dan eentje voor paarden. Tenslotte is alles waar paard voor staat meteen twee keer te duur
En waarom zou je niet een scheermachine voor schapen op je paard gebruiken? Er zijn allerlei dingen die je op een andere manier kunt gebruiken dan waar ze oorspronkelijk voor bedoelt zijn, zonder dat dat nou problemen zou leveren (bijvoorbeeld dat hondending om haren los te maken, werkt als een tierelier bij paarden).

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:50

Let wel even op dat je voor paarden andere messen gebruikt dan voor schapen. is er geen winkel in de buurt die ze verhuren?

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:03

Ik heb een opscheermachientje van Moser, een heel handig dingetje.
Afbeelding
Oa te koop bij Divoza.

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 22:03

Arrabel schreef:
Mischien kan je een tondeuze lenen van iemand?
Ze zijn volgens mij vrij prijzig als je een goede wilt kopen.
Ik weet wel dat als je gaat scheren met de tondeuze dat je het apparaat goed geolied moet houden...

Succes!

Ik zou niet weten van wie, en daarbij wil ik graag een van mezelf hebben. Dat lenen ben ik niet zo voor.

Overigens Ja ik weet hoe ik moet scheren, en dat een scheerapparaat olie nodig heeft . Een gewoon scheerapparaat heb ik wel, Maar das zo onhandig als je even de benen wilt doen. Die dingen zijn redelijk lomp en onhandig.

@Karin, welk type is dat?? Moser heeft er meer dan 1. Oja gelijk een tip voor diegene die ook nog 1 willen kopen. NIET in NL kopen veel te duur. Hier in Duitsland zijn ze een stuk goedkoper

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:38

Rex of Optima, geloof ik.