En, als je met iemand mee gaat, jij op de fiets-anderen te paard.. jij hebt een rb, mag dat dan ook?
Oke, ik hoop dat je het snapt..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Apple schreef:Als je gewoon zelf met je eigen pony of verzorgpony op pad gaat dan maakt het helemaal niets uit of je een RB hebt of niet.
Er zijn enkele gebieden in NLd waar je een RB moet hebben (stukjes veluwe), maar verder maakt het niets uit en kun je gewoon altijd met je pony naar buiten.
)
nonixjuh schreef:Als je samen met nog 2 anderen bijv. op buitenrit gaat, en 2 hebben er wel een rb en jij niet, mag je dan mee te paard?
En, als je met iemand mee gaat, jij op de fiets-anderen te paard.. jij hebt een rb, mag dat dan ook?
Oke, ik hoop dat je het snapt..
sara0 schreef:volgens mij (maar weet niet zeker) is er ook zo iets dat wanneer er een persoon een ruiterbewijs heeft dat je dan een of twee personen mee magnemen (te paard) maar ik weet het niet zeker.. maar het is nog niet overal verplicht dat weet ik wel, zelf heb ik even geinformeerd of in de regio waar ik woon je wel een ruiterbewijs moet hebben.. dan weet je het iig zeker..