Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mariek1983 schreef:Ja ga toch nog proberen of er niet een pony of paard is die erbij kan dan...
Anders moet ik dus het hele seizoen gaan regelen dat ze binnen en buiten komt. want ze zou in principe buiten gezet worden door de mensen daar.
Alleen kunnen ze niet garanderen dat ze dan elke dag buiten komt!
dus ja dan heb ik liever dat ze eventueel met een vriendje lekker op de wei kan blijven
Mariek1983 schreef:Ze hebben het in principe 'beloofd'. Maar ze willen hem ook wel wel buiten zetten, maar dan op hun tijden! Dus dat kan s ochtends zijn, maar net zo goed 15:00 s middags! En met binnen halen hetzelfde probleem! Dat kan laat op de avond zijn, maar ook al 16:00 s middags bij wijze van.
Er zijn 7 pensionklanten, waarvan het merendeel wat jongere meiden die toch al hele dagen daar zijn!
Ik wil niet meteen als "nieuwe"" klant zo hoog van de toren blazen!
Volgens staleigenaar viel eht allemaal goed te regelen onderling!
Maar ja de gedachte aan van mei tot en met oktober steeds rooster afstemmen, zie ik niet zo erg zitten eigenlijk...
maar een shetje kan meestal wel samen in de stal (als de stal ruim genoeg is) en kost niet zo veel...en idiaal als maatje samen in de wei. maar miss krijg je het financieel wel allemaal net gehaalt dan gaat een shet ook niet he
en verder....als er echt niemand een paardje 24/7 op de wei laat dan kun je voor 2 dingen kiezen. of zoek een wei ofzo waar al een ander paard staat of waar nog een ander bij komt te staan en laat haar daae 24/7 staan met een degelijke schuilstal... of zet haar in een wei waar nog andere weides zijn met paarden zodat ze wel alleen staan maar andere paarden kan zien miss zelfs wel naast haar in de wei en dus kan aanraken...