Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ponylover schreef:vorige keer 4 weken geleden ging ze naar andere wei
ponylover schreef:ze hebben de pony omdat ze veel te veel gras hadden en ze vonden een pony wel leuk
ponylover schreef:ik heb vaak gezegt dat de heofsmid moet komen ze is wel een keer wezen bellen maar elke keer komt het niet. en ik heb zelf ook 3 keer gebeld maar die zouden weer de eigenare belle en dat is ook niks van gekomen
JO93 schreef:Wat ook wel wil helpen is de pony met haar hoeven in de modder te zetten. Stukje land/bak afzetten, goed natspuiten zodat het goed modderig wordt en pony met voorbenen er in laten staan. Heeft bij onze pony veel verbetering gebracht.
Hollybolly schreef:JO93 schreef:Wat ook wel wil helpen is de pony met haar hoeven in de modder te zetten. Stukje land/bak afzetten, goed natspuiten zodat het goed modderig wordt en pony met voorbenen er in laten staan. Heeft bij onze pony veel verbetering gebracht.
is dit nu serieus bedoeld? dit vind ik niet normaal. Wil je mok ofzo? ik zou dit niet doen. gewoon aan een lijntje in een kale wei is voldoende. het liefst natuurlijk in een bak met een heel klein beetje hooi om te knabbelen.
p0nyl0ver schreef:de dierenarts was er vandaag en die zecht dat er bijna geen kans meer is als ze nu de hoefsmid er niet bij halen maar ze halen der geen hoefsmid bij en het is zo erg dat ze niet meer kan lopen
judithM schreef:p0nyl0ver schreef:de dierenarts was er vandaag en die zecht dat er bijna geen kans meer is als ze nu de hoefsmid er niet bij halen maar ze halen der geen hoefsmid bij en het is zo erg dat ze niet meer kan lopen
Onmiddelijk de dierenbescherming bellen! (hoe moeilijk misschien ook)
Niets doen aan hoefbevangenheid is pure dierenmishandeling.
Zij kunnen misschien dwingen dat er een hoefsmid bijkomt of in beslagname van de pony.