Zoals een grote bal, boomstam etc.
Noem je ideeën en leg uit hoe je het maakt of hoe je eraan komt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxJacqyxx schreef:
demi_eros schreef:Een skippybal, jollybal die je ophangt of gewoon iets waar hij lekker op kan kauwen, werkt altijd!
Maarja beter dan dat ze hem stuk maken
kris_ schreef:wilgentakken spelen ze ook lang mee, en gratis bovendien. Mijn veulen amuseert zich er constant mee.

,,
het is mischien een optie, een skippie bal is goedkoop een een leuke oplossing..
roossie22 schreef:kris_ schreef:wilgentakken spelen ze ook lang mee, en gratis bovendien. Mijn veulen amuseert zich er constant mee.
daar ben ik al tijden naar op zoek... waar haal jij wilgentakken vandaan? zelf of ergens bij een bedrijf ofzo?
verder ben ik op zoek naar een bal welke niet plat wordt als hij leeg loopt.. iemand suggesties??:)
Anouar15 schreef:Het is bewezen dat paarden die alleen moetn staan beter af zijn met een spiegel. Ze gaan het zien als een vriend.
Anouar is dol op z'n tonnetje. Overdag staat hij buiten, 's nachts heeft hij het tonnetje in de stal met brokjes. 's Ochtends is het tonnetje altijd leeg