Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Esther schreef:Waarom wil je dat je paard geen stro eet?
Beetje vaag verhaal dat hij op zaagsel staat en stro eet en dat je dat niet wil![]()
Stro eten is niet slecht voor een paard, een paard moet veel ruwvoer, stro en hooi, kunnen eten. Mijn paard krijgt onbeperkt hooi als hij op stal staat, toch eet hij altijd ook nog wat stro. Heeft hij toch nodig, toen ik nog op een andere stal stond waar ze niet meer op stro stonden vond ik dat het zelfs slechter ging met mijn paard. Nu is hij weer tiptop in orde!
Citaat:mijn paardje eet stro en staat op zaagsel nou hoorde ikvia via dat je dreft met water in een planten spuit over t stro moet spuiten en dat hij het dan niet eet en als hij het eet , het niet uitmaakt, Ik heb er nog nooit van gehoord
iemand wel??????
Citaat:nou als hij elke keer zijn hele stal leeg eet staat hij toch als nog op het beton, en teveel stro kan toch ook niet goed zijn.
) Arrabel schreef:Dit is volgens mij niet schadelijk, mensen eten zelf ook azijn en dat is ook niet schadelijk.