He nandoman!! Ja dat weet ik en ik heb ook de uitgebreide basis en ziektekosteverzekering hierbij moet hij wel alleen klinisch gekeurd worden zonder foto's. is mij verteld ik ben erg tevreden over welke informatie zij mij gegeven hebben. Ik weet dat hij artrose heeft en dat heb ik de verzekering ook verteld dat ik weet dat hij het in allebei zijn achterbenen heeft. die vallen uit de verzekering wat logisch is. Verder wil ik hem eigenlijk in de verzekering doen als hij bijvoorbeeld koliek krijgt niet dat hij daar gevoelig voor is maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Hij gaat bij mij aan de overkant als ik wakker wordt s'ochtends zie ik gewoon Black op het land staan ongeveer een paard in de achtertuin alleen een slootje er tussen haha!! Stal is echt perfect ze komen swinters bijna de hele dag buiten en zomers de hele dag buiten met andere vriendjes hij heeft een box van 3x3 en kan naar buiten kijken. Eeerst maar afwachten wat ton allemaal te zeggen heeft haha.. maar is echt perfect!!