tea tree producten kan je krijgen bij de paardendrogist... ik heb ook weleens gewoon tea tree lotion gekocht wat voor mensen was.. gewoon bij de drogist ofzo... dat spul werkte wel vond ik, want orisse heeft toen niet meer geschuurt met die staart.. dus blijkbaar nam de jeuk wel af....
de paardendrogist verkoopt ook tea tree shampoo... ik was zowiezo staart en manen altijd bij elk paard standaart met een milde babyshampoo of betadine of tea ree.. omdta veel paarden er toch niet tegen kunnen als je gewone shampoo gebruikt... doe ik simpelweg om het al te voorkomen...
vaseline enzo zou ik er niet opsmeren... lijkt mij dta het alleen maar een vieze bedoeling ervan gaat worden, het vuil zal er allemaal aan blijven plakken enzo.. en dat irriteerd alleen maar meer lijkt mij...
ik snap ook niet waarom je paard wel op de trailer maar niet in stal schuurt... het kan ook zijn, dat die staart er zo uitziet, omdta ie op die achterbar in de trailer gaat hangen... dat deed die van mij ook... kwam ik op wedstrijd aan, heel die staart zag er niet uit
dan word je ook niet vrolijk hoor...
maar je kan natuurlijk ook die achterbar bekleden met iets he, wat van een soort zacht materiaal is gemaakt... zodta je het schuren wel iets beperkt...misschien