Machonito schreef:Klein vraagje waarom staat je paardje op weinig zaagsel als een paard wil liggen dan ligt het toch veel lekkerder in een bedje met zaagsel of stro op rubber matten lijkt me ook niet lekker warm liggenMaar ik kan het mis hebben komt omdat ik altijd mijn paarden dik in het stro hebben staan (beetje verwend)Mijn andere paard heeft ook op zaagsel gestaan maar wel dik zodat hij lekker zacht lag .
ja, dat vind ik ook hoor, daar heb je wel gelijk in. Maar het saagsel wat wij hadden was best duur( dat is heel erg fijn saagsel) dus ik mocht nooit meer als een klein laagje doen van mijn vader. Heel erg is dat ook niet hoor, ze stond eigenlijk altijd buiten alleen 's avonds laat ging ze naar binnen, en 's ochtens op 7 uur weer naar buiten. En in de zomer bleef ze buiten! Ze was een New Forest, dus dat kon ze makkelijk hebben.
Ze stond in iedergeval zo veel mogenlijk buiten.
op stro wilde ik haar liever niet, want ze at al haar stro op en dan ben je net zo ver! en geloof dat ik ook van iemand hoorde dat dat niet goed is, als ze heel veel stro eten, ik weet niet of dat ook echt zo is.