Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Urielle schreef:Masker, knoflook werkte helaas bij ons niet. Hoopte dat het de oplossing ging zijn toen, maar nee.

Ik heb nu twee maskers liggen (eentje in de wasmand, ander op
 Ik heb nu twee maskers liggen (eentje in de wasmand, ander op  ) en daar ben ik heel tevreden mee
) en daar ben ik heel tevreden mee  Je moet wel zorgen dat je een beetje kwaliteit koopt, ik had eerst een goedkopere en die verschoof de hele tijd zodat er toch nog vliegen onder konden.
 Je moet wel zorgen dat je een beetje kwaliteit koopt, ik had eerst een goedkopere en die verschoof de hele tijd zodat er toch nog vliegen onder konden.                                                          

Birta schreef:Ik kies ook voor een masker. Die vliegenfrennetjes werken nauwelijks.
Nadeel van zo'n masker: het ziet er een beetje debiel uit. Laatst vroeg een voorbijganger aan me: is dat dat paard dat iets aan zijn hoofd heeft? hoezo? Nou, ze had zo'n verband om d'r hoofd in de zomer

paard weet namelijk zijn masker te slopen
 paard weet namelijk zijn masker te slopen  

Plunk schreef:Bij mij werkt knoflook ook altijd goed!