misschien zagen jullie mijn berichtje bij Gezocht alles voor paarden en ruiters al.. maar hier ook weer iets wat met die pony's te maken heeft eerst even het verhaal....
Eergisteren :
Verwaarloosde pony's die echt ontzettend leiden in een weitje naast het bos gevonden....Het zijn 8 shetjes van 85 cm tot 1,10 (of wat groter) en nog wat andere kleine pony's van 1,25 of 1,30 .Hun hoefjes zweren en de halsters die ze omhadden waren van een soort van plastic.!.
Ik heb dus aangebeld en ben heel boos geworden..
en nu mag ik ze blijkbaar verzorgen.. omdat hij ze maar ******** beesten vind
ik heb toen de sleutel gekregen van die boer.. ik ben toen heeel snel naar huis gefietst en heb mijn beste vriendin opgebeld en samen hebben we toen slobber gemaakt..
Alle pony's hebben een iets gekregen.. het was inmiddels al donker en we hebben de halsters ( uuh.. niet dat het erop leeek!!! ) afgedaan en meegenomen.. eerst wou ik ze nog bij die enge man door de brievenbus duwen.. maar dat heb ik maar niet gedaan..
(we hebben de shet's en ponys ook vers water enz gegeven!! gisteren hebben we de DA gebeld en die is gelijk gekomen .. de hoefjes zijn onderbehandeling
)Hoe krijg ik deze lieve schatten weer lekker op normaal gewicht krijgen want nu zijn ze uitgemergeld, en dat kan zo niet verder..!!!

heeft iemand een oplossing ..?!!!!!
aub graag snel.. want ik vind dit onzettend erg.. ik heb geen digitale camera .. anders had ik foto's gemaakt.. ik probeer er nog aan te komen...[ IK BEN BOOSSSS !
]Groetjes Sophie

een beetje ver voor me.. ik ben 14 en heb geen auto
Als je iets wil weten PB me maar! Heel veel succes!