Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Ik heb mijn paard van 3500 gulden destijds voor 6000 gulden verzekerd, want wilde er wel wat goeds voor terug als er iets gebeurde. Dat kon gewoon, alleen werd je premie uiteraard ook hoger.
Lynn_Nikita schreef:ik heb haar niet verzekerd, maar paar jaar geleden was bij ons wel een keuring voor de verzekering en was de mijna nog net geen 3. Elke jaar stijgt of zakt de waarde, ligt aan leeftijd en zo. mijn kwpner die ik pas heb gekocht was ook verzekerd en zie je ook vanaf 3 tm 11 stijgen en nu zakte ze weer iets. Worden elk jaar gekeurd
Lynn_Nikita schreef:ik heb haar niet verzekerd, maar paar jaar geleden was bij ons wel een keuring voor de verzekering en was de mijna nog net geen 3. Elke jaar stijgt of zakt de waarde, ligt aan leeftijd en zo. mijn kwpner die ik pas heb gekocht was ook verzekerd en zie je ook vanaf 3 tm 11 stijgen en nu zakte ze weer iets. Worden elk jaar gekeurd
MSQuincyTE schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb haar niet verzekerd, maar paar jaar geleden was bij ons wel een keuring voor de verzekering en was de mijna nog net geen 3. Elke jaar stijgt of zakt de waarde, ligt aan leeftijd en zo. mijn kwpner die ik pas heb gekocht was ook verzekerd en zie je ook vanaf 3 tm 11 stijgen en nu zakte ze weer iets. Worden elk jaar gekeurd
De mijne word niet gekeurd elk jaar.

Die zou ik opschroeven als ze ingereden zou zijn.