Staart groeit al 5jaar niet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zoweexina

Staart groeit al 5jaar niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 13:01

Hoi!

Ik heb een vraagje,
mijn paardje haar staart groeit al 5jaar niet meer.(of héel weinig!) Weet iemand wat ik daar aan kan doen?WIL ECHT GEEN VALSE STAART INSTEKEN!! Dus heeft een iemand tips,ideen,..?Groetjes!Zowee & Ina .

Flieka_lOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:45

jah daar kan je dacht ik wel wat aan doen.. ik dacht dat ik het in zo'n dik paardenboek heb staan.. ik zal het even pakken

dur staat idd wat in, hierbij dus dat stukje tekst

Hoe kan ik de manen of staart sneller laten groeien of dikker laten zijn?
men kan eigelijk niks veranderen aan de hoeveelheid haar of de dikte van het haar van het paard.
Maar biotine, dat is vitamine H helpt bij de groei van het haar en van het hoorn. het haar zal sneller groeien en er zal ook meer haar groeien. houd er rekening mee dat dit niet binnen 2 dagen zo is maar geleidelijk gaat.
het gemiddelde aantal dagen waarop deze vitamine werkt is te zien na 7 a 14 dagen.

dat is dus het stukje uit het boek. je zou het eens kunnen proberen het staat er denk ik niet in omdat het niet waar is ..
veel succes ermee..

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:14

ja idd het enig wat je kan voeren is biotine, maar ook dat is geen wonder middel. Het zal wel wat sneller groeien als dat het nu doet maar de staart zal er bv. niet voller van worden

Flieka_lOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:21

idd klopt helemaal ^^

zoweexina

Re: Staart groeit al 5jaar niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:55

Bedankt allemaal! Ga het zeker uitproberen!