Nou is er sowieso geen sprake van dat ik om die reden een andere pony zou willen (ook niet om een andere), maar ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken. Ik weet zeker dat ze het wel kan(met 'het' bedoel ik dressuur,niet het hoogste niveau maar toch wel prutsmuts dan we nu zitten), ze heeft goede en mooie gangen, is correct gebouwd, veel mensen vinden het niet mooi, maar het klopt allemaal wel en uitstraling heeft ze volgens mij ook wel, maar ik kijk er zelf toch anders tegen aan. Wel weet ik dat ik het jammer vindt dat mensen niet verderkijken dan hun neus lang is, alleen omdat een pony een ander type is en wat zwaarder gebouwd dan de meesten is het meteen ook een verkeerd type.
Vroeg me dus toch even af hoe jullie hierover denken, sommigen weten wel hoe Spot er uit ziet, ik ga nu op zoek naar foto's op Bokt. helaas zijn de nieuwere foto's nog lang nit klaar, maar die zijn al zonder thiedemann aan de teugel
Hier zou trouwens goed een poll bij passen, maar dat vind ik irritante dingen dus doe ik het lekker toch niet.
) lopen tegenwoordig ook al de Z2, evenals de Welsh Cobs.
...op de wei ziet ze der niet bijzonder mooi uit, maar als ze onder het zadel komt en eenmaal loopt zeggen ze wel iets anders! (mijn instructrice is ook de Z2 geweest en die ziet heel wat in die dikke van me)
handelt je instructrice soms in paarden/ponys ?dan wil ze er misschien een aan jou slijten? Komt vaker voor dan je denkt!
toen heb verkocht, ik had zo veel plezier met d'r en dat was/is het belangrijkste.