Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jen33 schreef:ge- egt heb ik nog nooit van gehoort haha zal wel iets uit jullie buurt zijn...
ik ga binnen kort even de weide slepen en dan even kunstmest strooien, kan al wel merken dat het met dat warme weer het gras toch wel iets gegroeid is
verder doe ik er wijnig aan behalve pony aan een kant van de weide, in de winter laten lopen, zodat het in de zomer makelijker groeit.
ik dacht dat dat al een oud hollands gebruik was, maar volgens mij is dat het zelfde als slepen qt_shetties schreef:Jen33 schreef:ge- egt heb ik nog nooit van gehoort haha zal wel iets uit jullie buurt zijn...
ik ga binnen kort even de weide slepen en dan even kunstmest strooien, kan al wel merken dat het met dat warme weer het gras toch wel iets gegroeid is
verder doe ik er wijnig aan behalve pony aan een kant van de weide, in de winter laten lopen, zodat het in de zomer makelijker groeit.
ken je eggen niet?ik dacht dat dat al een oud hollands gebruik was, maar volgens mij is dat het zelfde als slepen
RUBYWHITE schreef:In het najaar bloten wij de wei altijd nog...onlangs zijn de paardenweides bemest en begint het gras al goed te groeien. Verder zorgen we altijd dat de mest zoveel mogelijk eruit gehaald is en het gras kort de winter in gaat
iemand uitleg??