N.a.v een reactie in een ander topic ben ik eigenlijk op zoek naar de website vande firma die onbreekbare paardenspiegels maakt voor de bak en in de box. Ik kan alleen de link naar de site voor paardenspiegels niet vinden...kan iemand me daar aan helpen?
zodat hij zich niet verveeld. Er zijn vele onderzoeken naar gedaan en het schijnt dat paarden er echt van kunnen opknappen! Ik heb mijn pony ook eens een spiegel voorgehouden, en leuk dat ze dat vond! ze begon eerst achter de speiegel te kijken, of daar niet toevallig een paard achter verscholen stond. Later had ze wel door dat ze het zelf was en ze was helemaal verrukt van zichzelf: echt kijken, poses aannemen en snuffelen (en weer wespringen toen ze een koud soort glas tegen haar neus voelde).. Ik ben ook wel erg beniewd naar deze firma! blijf het topic even volgen.
misschien even de paardendrogist bellen of op de site kijken. dacht dat ik wel eens een stukje gelezen had in een infoblaadje. anders het maandblad bit bellen/ opzoeken op internet. vind dit echt een onderwerp voor hun.
Goed dat jij het post, ik wou het vorige week ook al eens vragen omdat ik hoop dat mijn luchtzuiger ermee opknapt. Iemand een idee wat de kosten van zo'n ding gaan zijn?
Iets dergelijks bedoel ik. Maar er zijn ook makers van niet breekbare spiegels voor binnen en buiten bakken, ik kan me herinneren daar ooit een site van te hebben gezien. Deze firma bood ook spiegels aan voor in de stal.
mijn vriend is glazenmaker / glaskunstenaar en die kan ook zo'n spiegels maken...
maar vergis jullie niet, glas is nooit onbreekbaar...het glas kan wel gehard worden of beveiligd worden zodat het tegen een stootje kan.
de maten kan je voledig zelf kiezen.... mijn vriend maakt alles maar dan ook alles in glas...van de meest gewone spiegel tot een kunstwerk en het is zeker zo duur niet als die spiegels op die site...
bertine37
Geplaatst: 24-06-10 20:01
Ook ik ben op zoek naar een spiegel in de stal. Mijn paard kan haar vriendjes niet zien en wordt daar onrustig van. Als je zoekt op onbreekbare spiegel vind je o.a. deze. http://www.nienhuis.com/nl/infant-toddl ... iegel.html
Echt onbreekbaar zijn ze niet hoor. Of het waren een andere soort spiegels. Maar ik heb er een keer een paard tegenaan zien trappen met bokken en hij lag meteen aan diggelen. Nu zullen er weinig spiegels zijn die dit soort geweld aankunnen.