Wat denken jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:27

Hey iedereen,

Ik rij nu een pony waar ik geweldig mee kan opschieten (beestje heeft mij over mijn angst heen geholpen en mij weer zelfvertrouwen gegeven, ookal is die zelf niet de braafste ) maar nu kreeg ik vorige week de vraag of ik niet vind dat ik er te groot voor ben ... Dit heb ik meteen weggelachen, snapte niet waarom ze dat vroegen enzo ... Maar nu begin ik toch te twijfelen.

Het kan zijn dat ik in de toekomst (nog ver weg ) deze pony ga kopen, en ja, als je er eigenlijk te groot voor bent is dat natuurlijk niet goed. Dus nu weet ik het eigenlijk niet goed ...

De eigenaar heeft al gezegd dat waar de pony vandaan kwam dat die vrouw zelf groot was (rond de 1.75m of iets) en ook niet van de lichtste ... en zij reed er zonder problemen op ...

De pony zelf is iets van 1.30-1.35m, ongeveer geschat ...

Hier is een foto van een half jaar geleden, toen stond de pony er pas en zag je nog goed dat ze meer dan een jaar op de weide had gelopen
Recente foto's heb ik niet, maar nu is ze een héél stukje dunner. Ook ligt er nu een dressuurzadel op waardoor je toch wel wat langer zit enzo ...

Maar wat denken jullie?

Afbeelding

Afbeelding

Ohja, let niet op het slecht liggend zadel/dekje er was pas iemand afgevallen die het zadel half mee naar voren had genomen (klemmen met de knieën ) en ik heb het niet goed gelegd omdat het toch maar even voor 5 minuten was .. het viel me trouwens ook pas bij de foto's echt op ...

(mij lijkt het nog best te gaan, maar door de opmerking van die anderen ben ik dus beginnen twijfelen ... Naar de toekomst toe, het eventueel kopen, ik ben 21 jaar dus ik groei niet meer.. Het enige wat nog een probleem zou kunnen gaan vormen is het gewicht, maar dat is iets waar aan gewerkt kan worden hé en zo'n pony als dit kan toch wel wat hebben denk ik? Is toch stevig gebouwd vind ik ...).

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:35

ik vind dat het wel kan iig naar wat je op deze foto's ervan kan zien.

Sociolan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:42

ziet er goed uit vind ik tis niet zo dat je enorm groot lijkt of wat

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:41

Ok, bedankt

Ik heb er zelf nooit over nagedacht ofzo, maar als je dan die opmerking krijgt ... En ja, ik zie mezelf er ook niet opzitten hé Op een paar foto's is het moeilijk te beoordelen, maar het geeft wel een ideetje ..

_Dunja_

Re: Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:45

ik vind je niet te groot, je zou nog een stuk kunnen groeien hoor..

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:47

ik vind je ook echt niet te groot hoor ! kan best !:) leuk paardje

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:15

Kan makkelijk.. Je groeit niet meer, dus dat is geen risico meer..

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:20

Dat kan nog gemakkelijk en ook als je paar centimeter langer was, kon het nog

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:22

Sommige mensen denken dat ze overal wat over moeten zeggen Als je zelf vind dat het goed kan dan moet je gewoon lekker op de pony blijven rijden.Ik ben zelf 1.80 en rijd op een pony van 137,5 kan makkelijk pony is al 19 en nog nergens last van gekregen.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:24

Vind dat het best kan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:26

Bedankt
Dan klopte mijn gedacht toch ook blijkbaar

Nuja, het is niet dat ze zeiden van: je bent te groot en je mag er niet meer op rijden ofzo .. zo erg was het niet Maar ze vroegen gewoon of ik mezelf niet te groot vond voor die pony .. heb gewoon "neen" gezegd

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 17:58

ik vind ook dat het prima past
het ziet er niet raar uit ofzo
je moet je niet te veel aantrekken van wat anderen zeggen
somige hebben overal wat op te zeuren
en je gewicht dat valt ook wel wat mee zo te zien haha

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:31

ik vind je absoluut niet te groot hoor!!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:33

Ik vind het prima passen hoor, je bent zeker niet te groot.

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:55

Past prima hoor, je benen komen er niet eens onderuit Laat mensen maar kletsen dat je d'r te groot voor zou zijn, dat is gewoon grote onzin! Veel sucses ermee!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:36

ik vind je ook zeker niet te groot!
leuke pony

p.s. wat is er op die 2de foto met je cap gebeurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:39

DebbjJ schreef:

Dat is overal zo hoor
Cap is nog van de goede, oude tijd .. eigenlijk totaal niet meer veilig maarja, rij er al zo lang mee, andere caps vind ik maar niks ...

Wat daarmee is: het lintje voor rond je kin daar is iets mee gebeurd wat ik niet meer los krijg, het is nu dus veel te groot dus dat hangt gewoon op/achter mijn cap.. (zou dat eigenlijk nog eens goed moeten doen) En verder heeft een zeer lief verzorgpaard er eens aangezeten.. waardoor nu een stuk stof los is en daar dus maar aan hangt te hangen ..

Ik weet niet wat jij er juist aan ziet, maar deze dingen zijn ermee aan de hand Voor de rest zou ik het niet weten ...

En iedereen, bedankt voor de reacties

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:50

[***] schreef:
DebbjJ schreef:

Dat is overal zo hoor
Cap is nog van de goede, oude tijd .. eigenlijk totaal niet meer veilig maarja, rij er al zo lang mee, andere caps vind ik maar niks ...

Wat daarmee is: het lintje voor rond je kin daar is iets mee gebeurd wat ik niet meer los krijg, het is nu dus veel te groot dus dat hangt gewoon op/achter mijn cap.. (zou dat eigenlijk nog eens goed moeten doen) En verder heeft een zeer lief verzorgpaard er eens aangezeten.. waardoor nu een stuk stof los is en daar dus maar aan hangt te hangen ..

Ik weet niet wat jij er juist aan ziet, maar deze dingen zijn ermee aan de hand Voor de rest zou ik het niet weten ...

En iedereen, bedankt voor de reacties

haa oke sorry dan
ik vond t er een beetje raar uitzien

denz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:22

Ik vind je er zeker niet te groot voor, je past precies!

Denk alleen niet dat de pony maar 1.30/1.35 is, ik weet niet hoe groot jij bent? Ik schat hem minimaal 1.40/1.45, maar dat kan ook heel erg lijken omdat jij bijv. heel erg klein bent!

Ik ben 1.60 en rijd op de foto's in mijn onderschrift op een pony van 1.36

Maarre jij past er mooi op hoor!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 22:07

Ik ben maar klein
Ben ook zoiets als jouw, 1.60-1.65m (meer tegen de 1.60 aan denk ik) dus niet groot

Pony is volgens mij echt niet groter dan 1.35m, er staat daar nog een pony, dat is een grote C, die is 1.38m (dus zit op het randje) en deze pony is toch wel een stukje kleiner ...

Maarja, voor mij maakt de grootte niet uit ... zolang ik er nog maar op pas en we samen plezier hebben

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 22:29

Je past er nog mooi op hoor..