Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marije112 schreef:Net op het randje van de beschermers
Marije112 schreef:Ik zal vandaag eens bandageren. Kijken hoe dat gaat.
Ik reed eerst zonder bescherming, maar aangezien mijn paardje met d'r eigen achterbenen op d'r voorbenen gaat staat moet ze wel degelijk bescherming hebben.
dom paard![]()
Marije112 schreef:Ik zal vandaag eens bandageren. Kijken hoe dat gaat.
Ik reed eerst zonder bescherming, maar aangezien mijn paardje met d'r eigen achterbenen op d'r voorbenen gaat staat moet ze wel degelijk bescherming hebben.
dom paard![]()
z'n ring is erg goedkoop dus mischien wel het proberen waardsuperwoman schreef:Zolang de wondjes niet ernstig zijn, zou ik geen springschoenen om doen. Als ze gaat flippen, krijg je grotere wonden als het tegen zit...
CCCCorine schreef:superwoman schreef:Zolang de wondjes niet ernstig zijn, zou ik geen springschoenen om doen. Als ze gaat flippen, krijg je grotere wonden als het tegen zit...
Wat bedoel je? Hij kan beter met dan zonder springschoenen flippen want dan is hij in ieder geval meer beschermd. Flippen door simpele springschoenen heb ik nog niet meegemaakt.
superwoman schreef:Ze zei dat hij met springschoen ging flippen en zonder niet.....
Dus kan je ze beter niet om doen toch?