uitstapje paardenclup heb je een idee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabbie

uitstapje paardenclup heb je een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 10:51

Hoi, ik weet niet of er hier al topics over zijn, maar ik kon ze niet vinden.

Nou mij is gevraagd of ik wil helpen een uitstapje te organiseren voor de rijvereniging, ik heb wel wat ideeen, maar verder niet echt iets orgineels, dacht aan kanoen, paintball, kayak of een dergelijk thema feest, heeft iemand misschien nog leuke en of orginelen ideeen??/ wil nog wel vermelden dat het 20+ is! gemiddelde leeftijd is ong. 30 jaar.

Ik ben benieuwd!

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:53

zonder paarden dus?

ander is een rit door bv de loonse en drunense duinen ook erg vet(je kunt ook paarden huren bij manege van loon)

fabbie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 11:02

ja zonder paarden, we hebben op dit moment bijna alleen maar jong paarden op de vereniging, die nog bijna niks kennen, beetje onverantwoord dus

Rytir

Re: uitstapje paardenclup heb je een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 11:03

Skieen in snowworld (zoetemeer)? Dat hebben wij paar maanden geleden gedaan en zowel het skieen als het apres skieen was erg gezellig!

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 11:35

Of als je in de paarden wilt blijven, met ze allen naar een leuke paardenshow of hengstenshow gaan! Er zijn ook veel shows waarbij de toegang gratis is, dus dan kan je er misschien wel een dubbel uitstapje van maken!