Halsterhoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ja_nee

Halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 07:50

Omdat we nu alleen nog maar buitenritten maken met ons paard lijkt mij zo'n halsterhoofdstel wel handig voor als je onderweg bent. Je weet maar nooit.

Mijn vraag is echter of iemand een site weet waar ik me wat kan gaan orienteren. Zo heb ik bijv. al op www.goedhard.nl gekeken, maar daar zie ik echt tig verschillende hoofdstellen.
Welke raden jullie mij aan? Het liefst natuurlijk eentje die comfortabel voor het paard is, niet na 3 x gebruik al slijt, waar ik goede grip heb op de teugels (mijn paard kan soms sterk zijn buiten ).

Tips en adviezen zijn welkom

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 07:53

Die van goedhart zijn eigenlijk allemaal echt aanraders. Ze zijn speciaal gemaakt voor endurance dus ze horen wel sterk genoeg te zijn en niet snel te slijten. Van biothine schijnt heel goed te zijn maar zelf heb ik een leren. Ik kan je dus niet vertellen hoe de teugels rijden, je zou eventueel anders je gewone teugels er aan kunnen doen.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:18

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 08:26

Bedankt voor jullie snelle antwoorden

Ben al op die link het neuzen, en daar staan idd precies mijn vragen. Ik ga me er eens in verdiepen, leuk leuk leuk!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:28

Omdat er net een topic loopt over halsterhoofdstellen (zie link) verwijs ik iedereen daarnaar.