Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

felicity schreef:Hij zit echt in de lagere prijsklasse ondanks zijn geweldige afstammeling. Maar wil gewoon een goed huisje voor hem. Het is een nrps en word net geen paard. Hij is dressuurgefokt.
Gelukkig moet hij niet met spoed weg.
Wat me ook opvalt dat heel veel paarden echt duur zijn. Zo zag ik laatst een paardje wat leuk leek voor mijn vriend. Een kruising tinker. Had een paar jaar op de manege gelopen. En was nu van een meisje diertje was een jaar of 14. Kende de basis en daar vroegen ze 200 euro voor. Is in mijn ogen veel geld.

jacimatho schreef:felicity schreef:Hij zit echt in de lagere prijsklasse ondanks zijn geweldige afstammeling. Maar wil gewoon een goed huisje voor hem. Het is een nrps en word net geen paard. Hij is dressuurgefokt.
Gelukkig moet hij niet met spoed weg.
Wat me ook opvalt dat heel veel paarden echt duur zijn. Zo zag ik laatst een paardje wat leuk leek voor mijn vriend. Een kruising tinker. Had een paar jaar op de manege gelopen. En was nu van een meisje diertje was een jaar of 14. Kende de basis en daar vroegen ze 200 euro voor. Is in mijn ogen veel geld.
200 vind ik echt niet duur hoor...je zal 2000 bedoelen denk ik?
Want dat zijn vrij normale prijzen voor een braaf dier zoals jij omschrijft.
Ja, duurder als toen alles nog in guldens was, maar dat geldt voor alles, een bakje patat kost nu ook 2 euro ( meer dan 4 gulden )
felicity schreef:Ik bedoelde inderdaad 2000. Vind het best aan de prijs. Voor een pony zonder papier. Wat al 14 is en niks gepresteerd heeft.

felicity schreef:Ik heb een hele leuke twenter staan. Met heel mooi papier. Ik wil hem graag verkopen aangezien ik een echte bangerik ben geworden. En denk dat ik zelf ook niet genoeg ervaring heb om hem lekker te gaan rijden.
Nu zoek ik een goed huisje voor hem. Hij si niet te duur.
Maar ikkrijg geen enkele reactie en hij staat toch al heel lang te koop.
Hebben jullie daar ook last van? En wat voor paarden, rassen liggen nu wel goed in de markt?
nouja t zijn ook ruin en hengst.Charos schreef:felicity schreef:Ik bedoelde inderdaad 2000. Vind het best aan de prijs. Voor een pony zonder papier. Wat al 14 is en niks gepresteerd heeft.
Dat vond ik ook erg duur onze pony, 14, M1 stargerechtigd en papieren was ook die prijs.
LauEef schreef:LauEef schreef:
Maar hou er wel rekening mee dat ze voor tinkers altijd meer vragen!
Het was geen volle tinker was een kruising zonder papier.
Hij was wel erg leuk. Aan de ene kant wel spijt van dat ik niet ben wezen kijken.
tenerife schreef:Een beetje handelaar klaagt altijd dat de markt op zijn gat ligt
Refagreni schreef:Er is gewoon weinig vraag naar oningereden dieren. Je weet helemaal nog niet hoe ze het op gaan pakken en het gros van de mensen ziet het niet zitten om zelf een paard in te rijden. Wanneer je dan afhankelijk bent van een trainer wordt het gewoon een heel duur verhaal. En met twee maanden zijn ze nog lang niet beleerd.